דף הבית > כתבות ומאמרים > ימי גיבוש לחברות, כי הפינוק משתלם
ימי גיבוש לחברות, כי הפינוק משתלם

ספא ספיריט מציע ימי גיבוש לחברות מכל הסוגים והמינים: חברות תקשורת, חברות היי טק, ארגונים ממשלתיים, בעלי עסקים קטנים, ארגונים חברתיים ועוד ועוד. הספא נוח וקרוב לאיזורי עסקים רבים במרכז. רק רבע שעה מתל אביב ודקות ספורות מכל מקום במרכז. הספא המפנק ממוקם במושב רשפון, בלב איזור פסטורלי וירוק, צמוד להרצליה, קרוב לים ובעיקר, קרוב ללב.

המתחם של ספא ספיריט רחב מספיק בשביל לקלוט קבוצות גדולות של עובדים וקסום מספיק על מנת לגרום לכולם להרגיש שלווים ונהנים. בחצר הספא יש ג'קוזי ענק בו יכולים העובדים לשהות יחדיו. בנוסף, חצר הוילה המיוחדת מכילה פינות התרגעות מוצלות שבהן יכולים לשבת העובדים ולשוחח יחדיו. שתייה חמה וקלה ואוכל טעים רק ינעימו את השהייה עוד יותר.

 

למה צריך יום גיבוש לקבוצות?
יום גיבוש לקבוצות, ממש כמו שמו, הופך חבורה של אנשים לקבוצה. קבוצה של אנשים היא יחידה אחת הגדולה מכלל מרכיביה. בחברות מסחריות, עובדה זו מיתרגמת לרווחים והצלחה. היכולת לפעול בשיתוף פעולה, בהרמוניה ומתוך קשר אישי, משפרת את ביצועי הקבוצה כולה. במהלך יום גיבוש לקבוצות לומדים העובדים להתחבר אחד אל השני, וכל זאת באווירה אחרת.
סדנאות להצלחה.

אווירה נינוחה, שיחה טובה ואוכל טוב לא תמיד מספיקים על מנת להפוך חבורה של בודדים לקבוצה מצליחה. בדיוק לשם כך מפעיל ספא ספיריט סדנאות מיוחדות במינן. סדנאות אלה מותאמות לעובדי חברה ובעזרת מדריך לומדת הקבוצה כיצד לפעול כיחידה אורגאנית.

הסדנא יכולה להשתמש במוסיקה, ביצירה, במשחק או בדיבור ככלי ההמחיש את יכולתה של הקבוצה ליצור משהו במשותף. בכל מקרה, ברגע שזה קורה נוצר הקסם: החבורה הופכת ליחידה אחת, מתפקדת וזורמת יחדיו.
כמובן שבהמרה לעולם העסקי, צוות טוב הוא רווחי יותר, יעיל יותר, שמח יותר ומוצלח יותר. כולם מרוויחים, גם בעלי החברה וגם הפרטים הלומדים לעבוד יחדיו בהרמוניה.

 

ומה עם הבריאות?
בנוסף לשהייה במתח הספא, האוכל, השתייה והסדנא, במהלך ימי גיבוש לחברות יש אפשרות גם להוסיף טיפולי ספא מפנקים מידי צוות המעסים המוכשרים של ספא ספיריט. הטיפול הוא הדובדבן שבקצפת ופינוק אמיתי וכנה לעובדים של החברה. אחרי הכל, מגיע להם!

רוצה מידע נוסף על הטיפול? מלא/י פרטים:



    שעות פעילות:
    א-ה בין השעות 09:30-17:00 שישי בין השעות 08:00-16:00
    כתובתינו:
    אבא אבן 8, הרצליה פיתוח, בניין A קומה 1
    טלפון:
    09-9566300